La comissió va dir que ja havia tingut en compte les polítiques del president a l’hora d’elaborar un tall que permetés a SK Innovation incorporar els components necessaris per a la recollida EV F-150 de Ford durant quatre anys i per a la línia SUV American ID.4 de Volkswagen durant dos anys. . Cap dels dos fabricants de vehicles no va ser aplacat.

SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE SOURCE

LG Energy, que fabrica bateries per a General Motors Co.

 a Michigan, va dir que aquesta decisió debilitaria les polítiques per protegir els secrets comercials (un tema de llarga data en les converses nord-americanes amb la Xina) i que les talles asseguren que Ford i Volkswagen tenien temps per ajustar-se.

LG Energy va acusar SK Innovation de robar informació

 crucial per valor de milers de milions de dòlars sobre com fabricar bateries, cosa que li va permetre guanyar els contractes de Ford i Volkswagen. SK Innovation va rebutjar rebre o utilitzar informació confidencial dels empleats de LG Energy que va contractar.